Planlæg aldrig.

søndag den 23. januar 2011

Teenage liste.

Min veninde og jeg har lavet en liste over de ting vi mener man skal nå i teenageårene. Også krydser vi af efterhånden. Min roomie er så også kommet med på listen. V står for min veninde, M for mig og R for min roomie. Indtil videre er stillingen 3-3-4.
V - Hash, nøgenbadning og kropspiercing. M - Hash, nøgenbilleder og ansigtspiercing. Og R - Sex, hash, ansigtspiercing og kropspiercing.

Nogle forslag til tilføjelser??



Her er punkterne:                                                                                               
  1. Sex                                                                                                                                         
  2. Flygte fra politiet
  3. Blaffe til et andet land
  4. Interrail
  5. Morgenfester
  6. Hash – meget                                                                          
  7. Være sammen med 2 på én dag
  8. Være sammen med en pige
  9. Trekant
  10. Nøgenbilleder                                                           
  11. Nøgenbadning                            
  12. Sex i vand
  13. Sex offentligt
  14. BZ
  15. Tatoveringer
  16. Kropspiercing                                                                               
  17. Ansigtspiercing                                                                        
  18. Hashkager
  19. Roskilde
  20. Æde mad i butikker og gemme skraldet
  21. Svampe
 Peace out, GB.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar