Planlæg aldrig.

søndag den 23. januar 2011

Crazy Washing Machine Sex

oki, så teknisk set er det "Crazy Drier Sex" men det kan vi vist hurtigt blive enige om lyder pænt lame.
Da jeg sidder her en søndag, og kigger JoJo saligt ud af vinduet, tænker jeg tilbage på da en veninde og jeg var hjemme hos mig og valgte at involvere mig i al den fucking sex hun får. Jeg er ikke jaloux, nej da. Nej, men det gik på at de på en dag(!), havde haft sex i kærestens køkken, søsteren på 14, så det er okay, 's seng, farens seng, ovenpå tørretumbleren, hvilket åbenbart er en skæg oplevelse, og på kærestens værelse. Fucking marathon kneppende duracellkaniner.
Åh, gad fandme godt at have deres forhold. Ikke på grund af deres konstante sex, men mere fordi at de jo har det fucking dejligt sammen. Like, ligger og lytter til dejlig 60'er rock og snakker om alt muligt, hvorefter de sikkert knalder. Det skal jeg jo ikke kunne sige noget om. Men virkelig. Og han kører på motorcykel eller sådan noget. Fucking nizzle.
Åh, det vil jeg også ha'.
Jeg vil flytte hjemmefra nu. Og bo i en lejlighed med min veninde, som skal være totalt hippie-60'er-hipster inspireret. årh, fuck mig, giv mig en lejlighed NU!

Laterz, gæstebloggeren. <--- fucking kreativt dæknavn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar