Planlæg aldrig.

tirsdag den 25. januar 2011

Slankekur.

Hey alle tre Behindblueeyes læsere. Oki, fair nok. To læsere.
Anyway, jeg har besluttet mig for at blive tynd. Så jeg sulter mig. Og løber et par gange eller whatever. Men altså jeg skal jo vænne mig af med den fucking madvane, sult, whatever. Så jeg vil gøre mig selv afhængig af noget andet. Et skud fra hoften ville være sex. Klart den fedeste afhængighed. Men det kræver hjælp, og den hjælp har jeg ikke lige pt. Hvilket jo også er fedt et eller andet sted. Joke. Så måske skulle jeg prøve noget andet først. Like, smøger. Eller.. der er vist ikke andet. Indtil videre går det ikke godt. Har spist ok meget indtil videre. Men det skal nok komme........

Indtil videre har der ikke været opbakning til smoker delen, men whatever, jeg er kold og i gør det jo selv.........

GB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar