Planlæg aldrig.

torsdag den 27. januar 2011

Elgefed

LOL. I nat gik mig og min roomie ind ved siden til drengeværelset, som vi plejer, for at ryge cafe creme. Nice nok. Så spørger de, hey, vi har spliff, er i med?.. Så det gjorde vi. Og det skal da ikke være en hemmelighed, at jeg følte mig sådan ok rebelsk. Har nu været på natterend, ægte natterend (altså uden for mit eget hus), røget på skolen, røget andet end normale ting på skolen. De kalder mig hardcore ude i byen. Joke.
Men fuck, jeg elsker at bo i knald- og smoker hytten. Fucker fedt.

Btw, fik købt en masse lækkert og billigt tøj i Weekday. Så føler mig pænt hipsterlicious nu. NIZZLE.


GB

Tumblr_leke357ekx1qamewuo1_500_large

Tumblr_lfiga98dfq1qal30oo1_500_large

Tumblr_ldbft20fnh1qa3yyeo1_500_large

Tumblr_lcdyfwtzck1qcfrpko1_500_large

Tumblr_lcgo4zwlvp1qb6ll2o1_500_large


LOLOLOLOLOLOLOL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar