Planlæg aldrig.

mandag den 11. april 2011

The runaways.



Min lillebror løb væk fra hans skole i sidste uge, i mens at han råbte "grimme ord" efter hans lærer.

For nogle måneder siden løb jeg selv hjemmefra i en enkelt dag, fordi at jeg følte mig utilpas og vred.
Jeg løb ud i natbukser, t-shirt og bare fødder. Ik' cool. Jeg løb ned til en veninde, som så ikke var der, og videre til den næste som heller ikke var. Men den sidste kom så hjem efter 10 minutter, hvor jeg stod foran hendes dør med brændende fødder. Thank god.

therewasonceatoast:

shittingcrystals:


Så jeg var hos min søde veninde det meste af dagen, og så tog jeg ned til en anden veninde.
Da jeg kom hjem gik jeg direkte ind til min lillebror og sov.

Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men jeg så bare ikke anden udvej.
Det gjorde min lillebror åbenbart heller ikke.
Som søster, så bror.


GB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar