Planlæg aldrig.

mandag den 4. juli 2011

Forskellige citater fra Roskilde.

Jeg står fredeligt sammen med den her pige jeg kender, veninde eller whatever, da hun pludselig siger:
"Jeg ved fandme ikke hvad der sker, om det festival hygiejne, men min fisse klør bare pisse meget. Ej, ok, jeg var også sammen med jsbfof forleden, så jeg har sgu nok klamydia eller sådan, han er jo også bare pisse ulækker. Lige pludselig begyndte han også at bolle mig mega meget i røven. 'Amen, det gør man da ikke bare."

Mig: "Nitte."

...

Senere sidder jeg inde i mit telt med en anden "veninde", som siger:
"Altså, jeg ville gerne ha' set det, ik'? Men så kom hthreh og så tænkte jeg, at så skulle jeg jo ligesom kneppe ham."
Mig: "Når jaer, ok. selvfølgelig."

...

Et andet tidspunkt sidder jeg sammen med min veninde og hendes veninde, som så fortæller:
"Altså, der var jo de her to fyre" (som jeg har havde mødt natten før) "Som jeg så var sammen med på en gang. Anyway, vi havde været i gang i et stykke tid, og jeg skulle virkelig pisse. Pludselig så tror en af drengene at jeg er kommet sådan virkelig voldsomt, og så finder jeg ud af at jeg har pisset på dem og i deres telt. Men det er fint nok, for jeg tror at de tror at det var øl."

Mig: Griner bare hysterisk.

...

Endnu en, du ved, veninde om hendes 12-årige bror:
"Altså, min lillebror giver mig hans ritalin (ADHD medicin, der har lidt speed i) når jeg køber smøger til ham. Vil I ha' en?"

GB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar